IZNOMĀTĀJU APKALPOŠANA

 

IZNOMĀTĀJIEM

Iznomātāju apkalpošana mūsu ārpakalpojumu kompānijā būtiski atšķiras no grāmatvedības pakalpojumu sniegšanas. Esam ieguvuši lielu pieredzi un izstrādājuši dažus nestandarta paņēmienus.

Mēs jau no paša sākuma sadalām iznomātājus divās grupās:

  1. 1. Iznomātājam tas ir galvenais darbības veids, un no šīs darbības viņš gūst pamatienākumus. Šajā gadījumā, papildus pamatienākumiem Iznomātājs gūst papildus ienākumus no tā saucamo līdzpakalpojumu sniegšanas. Piemēram, telpu uzkopšanas pakalpojumi, apsardze utt. Saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu, šādi pakalpojumi tiek uztverti kā ienākumi no parastajām darba gaitām. Un saprotot to, mēs būtiski ieekonomējam uz nodokļu pamatdaļas izmaksas, jo šajā gadījumā mēs pamatīgi pētām katru iespējamo zemūdens akmeni.
  2. 2. Iznomātājam, kuram iznomāšanai ir vienreizējs raksturs, vai kuram saskaņā ar būtiskuma pazīmēm iznomāšana kopējā ieņēmumu summā aizņem ne vairāk par 5%, ar telpu iznomāšanu saistīti ienākumi tiek attiecināti pie pārējiem ienākumiem. Šajā gadījumā Iznomātājs pats noteic ienākumu griestus. Šādus ienākumus mēs ņemam uzskaitē kā pārējos, citā kontā, kā paredz spēkā esošā likumdošana.

Mēs ņemam vērā arī to, ja nomas maksa atspoguļojas ieņēmumu no realizācijas sastāvā, tad šajā gadījumā Iznomātāja grāmatvedības uzskaitē tiek ievērotas noteiktās nianses.

Ja nomas maksu var iekļaut pārējo izmaksu sastāvā, tad organizācijas grāmatvedības uzskaitē tiks veikti arī citi ieraksti, un tiks īstenots cits iznomājamu telpu uzturēšanas izmaksu norakstīšanas aprēķins.

Ir daudz nianšu, ņemot vērā kuras, Iznomātājs var būtiski ekonomēt, maksājot nodokļus spēkā esošās likumdošanas ietvaros.

Šeit nav nekāda apmāna– strauji mainīgās likumdošanas nianšu zināšana un speciālistu pieredze šajā jomā ļauj Iznomātājiem, kuri ir mūsu klienti, saņemt lielākus ienākumus, saglabājot minimālas cenas, un tādējādi palikt par uzvarētājiem konkurences cīņā.

Ja vēlaties uzzināt vairāk – zvaniet tūlīt pat

BŪVNIECĪBAS KOMPĀNIJU APKALPOŠANA

 

GRĀMATVEDIS BŪVNIECĪBAS KOMPĀNIJAI

TĀMJU SAGATAVOŠANA, DARBA AIZSARDZĪBA, ILGTERMIŅA LĪGUMU UZSKAITE UN CITAS PROCEDŪRAS.

Viena no sarežģītākajām grāmatvedības uzskaites veikšanas sfērām ir būvniecības nozare. Un ne tikai tāpēc, ka tajā visātrāk mainās likumdošanas akti. Izmaiņām normatīvajos dokumentos seko līdzi viens no mūsu speciālistiem. Labai arpakalpojuma firmai  tā nav problēma.

Nespecializētajiem grāmatvežiem uzskaites kārtošanā ir gana daudz kļūdu.

Pirmkārt, būvniecības organizācijai ir milzīgs atskaišu apjoms, sākot no tāmju sastādīšanas un ilgtermiņa līgumiem, līdz materiālu vērtību uzskaitei un darba aizsardzībai. Normālam būvniekam, kuram ir 24 stundas diennaktī, nav laika tikt galā pat ar šīs dokumentācijas nosaukumiem. Un ne katrs grāmatvedis var tikt galā ar šādu darba apjomu.

Otrkārt, lai sastādītu pareizas atskaites, ir nepieciešams visu dokumentāciju sasaistīt ar ātri mainīgu likumdošanu. Bet arī tas nav pats briesmīgākais.

Uz papīra viss ir skaisti, bet tiklīdz viss anotiek praksē i… šo labi zina katrs būvniecības uzņēmuma vadītājs.

Tāpēc, uzņemoties strādāt ar būvniecības uzņēmumiem, mēs sākam no elementārām lietām.

  1. piemērs.

Mūsu pieredze rāda, ka ir ļoti sarežģīti savākt tos papīrus, kas atrodas būvniecības laukumos.

Jūs paši ļoti labi zināt, kā mēdz būt būvniecības laukumā, kad, piemēram, atved mašīnu ar šķembām, smiltīm vai keramzītu, no cilvēka, kas to atvedis, kabatas papīriņš tiek pārlikts cilvēka, kas to visu pieņem,  jakas kabatā. Jaka tiek uzkarināta palīgtelpā, pēc tam virsū tiek uzkarināta cita, un viss – čau, Rasma!  

Pēc laika grāmatvedis kā arheologs cenšas izveidot šo „dinozauru” no kauliņiem, prasot salīdzināšanas aktus utt.

Ir tiešam ļoti grūti savākt dokumentus būvniecības laukumos. Jebkurš grāmatvedis, kas strādājis ar būvniekiem, to zina.

Tāpēc vadītājiem, kas izmanto mūsu grāmatvedības pakalpojumus, mēs rekomendējam atrast savā būvniecības objektā vienu adekvātu cilvēku, kas zina, kas tur reāli notiek. Un tas nav svarīgi, vai tas ir būvdarbu vadītājs, meistars vai brigadieris.

Nopērciet viņam spilgti sarkanu mapi, no kuras viņš nedrīkst šķirties ne uz mirkli. Vai arī palīgtelpā piestipriniet kastīti pie galda vai palodzes, un lai viss tiek salikts tur.

Pēc tam reizi nedēļā vai arī katru dienu atbrauks atbildīgais cilvēks un paņems visus dokumentus.

Nevaram apsolīt, ka tas nostrādās parvisiem 100%, tas nelīdz vienmēr, bet cilvēkiem būs pienakums zināt, ka visiem papīriņiem ir viena fiksēta vieta, kur tiem jākrājas. Tā jūsu organizācija ekonomēs darba laiku uz pazuduša dokumenta meklēšanas rēķina.

Otrs piemērs,  kā mēs palīdzam atvieglot dzīvi būvniecības kompānijām, ko apkalpojam.  

Parasti, būvniecības laukumā katram darbiniekam tiek izsniegtas materiālas vērtības. Bet būvnieki nav pulksteņu meistari, un tāpēc, neseko līdzi viņiem uzticētiem uzņēmuma piederošiem darbarīkiem. Bet uzņēmumam tie ir papildus izdevumi, jo katrs var pamest visu ko vien var un kur vien var. .

Šo problēmu ir diezgan viegli atrisināt ar mūsu programmas palīdzību, jo mēs noformējam instrumentu nodošanu/pieņemšanu katram darbiniekam, tāpēc jūs vienmēr zināsiet, kuras materiālas vērtības atrodas pie kuriem atbildīgajiem cilvēkiem.

Trešais piemērs.

Tīra grāmatvedības prakse. Ļoti bieži mēs dzirdam, ka grāmatvežiem ir slinkums strādāt ar vairākiem kontiem. Piemēram, būvniecības firma uzstāda ceļamkrānu vai citu aprīkojumu saviem spēkiem. Slinks grāmatvedis var iegrāmatot to vienā kontā, kā darbus pasūtītājam. Bet, ja darba kontus sadalītu -  „Darbi pasūtītājam” un „Iekšējiem darbiem”, uzņēmums var maksāt mazāku nodokli.

Skaidrs, ka vienas operācijas ietvaros tā nav liela nauda. Bet, ja uzņēmums ir liels, tad nodokļu pārmaksa var būt tūkstošiemi eiro. Līdzīgu piemēru ir daudz, jo mēs strādājam ar mūsu klientiem būvniecības nozarē jau daudzus gadus un zinām visas nianses, kuras nesaredz nespecializēti grāmatveži.

Kā redzat, bez pareizas grāmatvedības uzskaites kārtošanas, mēs varam palīdzēt uzņēmuma īpašniekam praktiski organizēt darbu un samazināt izmaksas.

Vai jūs tagad esat ieinteresēti taupīgā grāmatvedībā? Ja jūs esat būvnieks – zvaniet, mēs strādājam ar būvniecības uzņēmumiem.

MAZUMTIRDZNIECĪBAS APKALPOŠANA

 

NOLIKTAVAS UZSKAITE, KASES OPERĀCIJAS, DARBS AR TIRDZNIECĪBAS PERSONĀLU UN CITS.

Mazumtirdzniecībā ir atļauts pieņemt gan skaidru, gan maksājumu ar pārskaitījumu.

Darbs MAZUMTIRDZNIECĪBĀ ir saistīts ar skaidru naudu, un pieprasa kases dokumentu ikdienas noformēšanu, bet mūsu pārdēvēji bieži kļūdās, kas kavē naudas ienākšanu kontā. Kā jūs atvieglojat šo procedūru?

Ja jums ir uzstādīti kases aparāti, tad dienas beigās kasieris, kas noņem kasi, uzreiz var izdrukāt kases dokumentu, kuru mēs saņemsim, un pārbaudīsim nākamajā dienā, bet jūs uzzināsiet par skaidras naudas atlikumu veikalā.

http://www.zoofirma.ru/